dinsdag 8 september 2009

Dag 15 - 8 sep naar Atlanta

Johnson City (TN) - Atlanta (GA) - gereden 525 km's
door: Tennessee, North Carolina, South Carolina, Georgia

De reis van Johnson city tot Atlanta is wisselend, het ene moment drukke wegen, dan weer een stuk met bijna geen medeweggebruikers om je heen dan weer plat landschap, dan weer mooie natuur enfin afwisselend maar wel heeeeel erg lang en we wilden een beetje op tijd in Atlanta zijn voor zover je over op tijd kunt praten als je onderweg de nodige dingen wilt zien of even wilt stoppen voor een bakkie.

Ja, jullie lezen het goed eigenlijk een dag om niets over te schrijven want we zijn deze dag aan het rijden, dus er valt niets te vertellen helaas. Wat ik wel kan zeggen is dat Atlanta ogenschijnlijk een niet al te grote stad lijkt maar dat is me aardig tegengevallen, nee sterker nog ik had meer moeite met rijden hier dan in San Francisco of Washington. 18 baans wegen is ook wel erg breed en als meneer Tom met als achternaam Tom tegen je zegt “over 800 meter links aanhouden en daarna rechts aanhouden dan met de weg naar rechts meedraaien en dan direkt weer links”, dan kan het zijn dat je in de problemen komt als je dan tussen honderden auto’s over 8 rijstroken binnen 100 meter moet manoeuvreren, maar het is ondanks mijn drukke meezwaaiende en rijdende liefde toch gelukt en geen schrammetje, goed he.

Vele wegen leiden naar Rome, maar daar hebben ze hier nog niet van gehoord want alle wegen leiden alle kanten op, wat een wirwar.

Weer even Italiaans gegeten in Olive Garden (Olive Garden), wat dan weer 22 kilometer van ons hotel ligt (Red Roof Inn) maar nog wel in Atlanta, een Italiaans restaurant met alleen maar donkere mensen in de bediening, wel apart ja.

Morgen gaan we de CNN studio’s bekijken (CNN) en de Coca-Cola fabriek (World of Coca-Cola) die zich hier gevestigd hebben. Dus zou zeggen vriendjes morgen gekluisterd aan de PC.

Slaapse voor zover dat voor jullie geldt.

FOTO's

2 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen bij mij en straks bij jullie!!
    9 sept is het hier nu om 10:00 u en ik heb net even de boodschappen gedaan en uitgepakt tijd voor mij om even zonder people om me heen jullie blogjes te lezen.
    En tot mijn verbazing zie ik weer dat je (pa) weer lekkker op dreef bent geweest bij de mensen thuis jij scoort ook geen vrienden zo hoor hihi.
    leuk dat jullie polen introduceren in Amerika beetje jammer dat je de nederlandse taal niet even geleerd heb nog.
    ook even nog een vraagje over de foto van Atlanta in het donker hebben jullie die gemaakt of is het een foto van internet?
    Want hij is wel erg mooi en waar stond je dan?
    vanavond ga ik jullie blogje lezen van de coca cola fabriek en CNN ben wel benieuwd wat jullie daar te wachten staat?
    voor nu dikke kussen en o ja dat van de himalaya was ff een geintje tussen door he snapte je wel toch?
    Groetties mir.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja schat dat snapte ik vandaar mijn opmerking op die manier en de fotos zijn inderdaad van internet want we waren net aangkomen en dus zelf nog geen plaatjes geschoten en is best moeilijk om de wegen op die manier te fotograferen en ja heb vrienden gemaakt haha

    BeantwoordenVerwijderen